Warunki gwarancji
- Firma mobilny.net.pl Artur Chmarzyński (zwana dalej gwarantem) gwarantuje sprawne działanie urządzenia, na które została wydana niniejsza karta gwarancyjna, pod warunkiem korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem.
- Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty zakupu (nie dotyczy produktów sprzedawanych jako uszkodzone).
- Usterki urządzenia podlegające gwarancji zostaną usunięte bezpłatnie dla Użytkownika w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urządzenia przez gwaranta.
- Produkty oddawane lub odsyłane do gwaranta powinny być kompletne (sterowniki, kable, etc.). W opakowaniu powinien znajdować się produkt wraz ze wszystkimi elementami, które zostały zakupione. Odsyłanie niekompletnych produktów może wydłużyć termin naprawy lub ją uniemożliwić.
- W przypadku niezgodności reklamacji ze stanem faktycznym reklamowanego urządzenia gwarant odpowie pisemnie na roszczenie reklamacyjne klienta w ciągu 14 dni roboczych oraz ustali sposób i termin realizacji reklamacji lub poda przyczyny odrzucenia roszczeń reklamacyjnych.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany urządzenia przez gwaranta na nowe lub inne – wolne od wad, przynajmniej tej samej klasy, gdy:
○ w okresie gwarancji dokonano trzech napraw zakwalifikowanych jako naprawy gwarancyjne, a sprzęt nadal wykazuje usterki
○ lub serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie usterki nie jest możliwe
○ lub wykonanie naprawy gwarancyjnej nie było możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania urządzenia przez gwaranta - Wybór sposobu usunięcia wady lub uszkodzenia należy do gwaranta. Może on usunąć wadę poprzez naprawę bądź wymianę uszkodzonego podzespołu lub wymianę urządzenia na inny sprawny produkt.
- Gwarant nie odpowiada za niekompatybilność sprzedawanego sprzętu z posiadanym przez Użytkownika i zainstalowanym przez niego oprogramowaniem lub sprzętem.
- Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć urządzenie do gwaranta w oryginalnym opakowaniu lub zabezpieczone w sposób wykluczający możliwość uszkodzenia w transporcie. Użytkownik ponosi ryzyko uszkodzeń, które mogą wyniknąć w czasie transportu do serwisu.
- Gwarant nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w reklamowanym urządzeniu należące do kupującego (np. karty SIM, wtyczki, przejściówki itp.).
- Reklamujący powinien przedstawić dokładny i zgodny z rzeczywistością opis występujących niesprawności. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwą lub niepełną naprawę lub wydłużenie czasu naprawy, spowodowane niepełnym lub wprowadzającym w błąd opisem usterki.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu naprawy spowodowane brakiem lub nieczytelnością dokumentów (np. opisu usterki).
- Ewentualne naprawy mogą być dokonywane jedynie za pośrednictwem gwaranta.
- Naprawa gwarancyjna nie obejmuje:
○ nieprawidłowej, niezgodnej z instrukcją instalacji zakupionego sprzętu,
○ konfiguracji urządzeń współpracujących, nie będących częścią przedmiotu niniejszej gwarancji. - Roszczenia gwarancyjne Użytkownika zostaną odrzucone przez gwaranta w następujących przypadkach:
○ korzystania z urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem
○ uszkodzeń mechanicznych (np.: wyłamany port ładowania, wyłamane złącze antenowe, wyłamany port USB) oraz nieprawidłowego działania urządzenia wynikającego z tych uszkodzeń i wywołanych przez nie wad
○ eksploatacji urządzeń w warunkach znacznego zanieczyszczenia, wysokiej wilgotności oraz dużych wahań temperatur
○ wystąpienie usterek związanych z nieoryginalnym lub niewłaściwym oprogramowaniem nie dołączonym do produktu, w przypadku, gdy wynikają one z ingerencji użytkownika (np. instalacji nieprawidłowych sterowników, użytkowania oprogramowania bez licencji lub instalacja oprogramowania nieoficjalnego)
○ dokonywanie napraw i przeróbek przez osoby i punkty serwisowe do tego nieuprawnione.
○ wadliwego działania będącego następstwem przypadków losowych, niezależnych od warunków eksploatacji (np. pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne, nieprawidłowe napięcie w sieci itd.)
○ zerwanie jakiejkolwiek plomby gwarancyjnej urządzenia. - Gwarant nie ponosi również odpowiedzialności za oprogramowanie urządzenia np. w przypadku, gdy w skutek aktualizacji oprogramowania przez producenta sprzętu z menu zniknie jakaś funkcja lub aktualizacja zmieni sposób dotychczasowej obsługi sprzętu.
- Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę oprogramowania lub danych przechowywanych w urządzeniu podczas naprawy sprzętu.
- Gwarancja nie daje Użytkownikowi domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia oraz strat związanych z utratą danych na twardym dysku oraz innych nośnikach danych.
- Niniejsza gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- Aby skorzystać z niniejszej gwarancji należy dostarczyć urządzenie bezpośrednio do punktu sprzedaży.
Adres punktu sprzedaży:
mobilny.net.pl Artur Chmarzyński Częstochowska 102 05-480 Otwock Mały
Tel: 731 40 80 60 Mail: sklep@mobilny.net.pl
Urządzenia można też dostarczyć do: Paczkomat InPost – OTW04N Paczkomat Orlen – 973321 ul. Karczewska 39 05-400 Otwock
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 do 15:00
UWAGA – nie przyjmujemy paczek wysłanych na nasz koszt.